К О Н К
К О Н К У Р С И
У Р С И
затворен
Рок:   01.06.2021.

КОНКУРС ЕВРОПСКИ ФЕСТИВАЛИ 2021

Шта се подржава конкурсом?

Подршка европским филмским фестивалима има за циљ да повећа интересовање публике за ненационалне европске аудиовизуелне садржаје и промовише њихову циркулацију и видљивост.

Шта су основни услови?

На конкурс се могу пријавити пројекти са максималним трајањем од 24 месеци, из земаља које учествују у програму Креативна Европа - МЕДИА. Више информација о условима за конкурисање је доступно у распису конкурса.

Ко може да се пријави?

Биће прихваћене само пријаве од квалификованих субјеката који организују аудиовизуелне фестивале у земљама које учествују у МЕДИА потпрограму.

Прихватљиви аудиовизуелни фестивали су они који:

  • имају јасну процедуру курирања, регулације и селекције и скрининг за ширу јавност, као и за акредитоване међународне аудио-визуелне професионалце и штампу;
  • 50% програма за које се тражи подршка требало би да буде посвећено ненационалним европским филмовима и аудиовизуелним делима из земаља које учествују у МЕДИА потпрограму и које представљају географску разноврсну покривеност од најмање 15 из ових земаља укључујући и оне са малим продукцијским капацитетом;
  • након што је имао најмање три издања која су одржана до краја децембра 2022.

Који је рок за пријаву?

Рок за пријаву је 1. јун 2021. године.

Како вам можемо помоћи? 

Тим Деска Креативна Европа Србија пружа бесплатну подршку у припреми конкурсне пријаве. Пријавите се за учешће у догађајима које организујемо или закажите састанак на којем бисмо заједно прошли кроз ваш пројекат. 

Имајте у виду неколико кључних савета за конкурисање на овај конкурс, jер су средства доступна за следеће проjекте:

  • европски фестивали који програмирају значајан део ненационалних европских аудиовизуелних дела, који имају за циљ једногодишње активности усмерене на проширење и обнављање публике и спроводе иновативне активности ширења публике, као и иницијативе за младу публику;
  • апликације треба да представљају адекватне стратегије, како би се осигурала одрживија индустрија која више поштује животну средину и како би се осигурала родна равнотежа, инклузија, разноликост и репрезентативност;
  • пријаве треба да представљају активности које ће се спроводити током 2 године;
  • следећи догађаји нису квалификовани: фестивали који програмирају искључиво дела као што су рекламе, догађаји са емитовањем уживо, ТВ серије, музички спотови, видео игре, аматерски филмови, филмови за мобилне телефоне, трејлери и ненаративни уметнички радови. Тематски фестивали као што су културни догађаји или догађаји везани за уметност/технологију/науку, као и високо специјализовани фестивали који се баве специфичним темама (на пример: туризам, спорт, гастрономија, мода, здравље итд.) нису квалификовани.
Подели: