К О Н К
К О Н К У Р С И
У Р С И
затворен
Рок:   09.03.2023.

КОНКУРС ЕВРОПСКИ ФЕСТИВАЛИ 2023

Шта се подржава конкурсом?

Подршка европским филмским фестивалима има за циљ да повећа интересовање публике за ненационалне европске аудиовизуелне садржаје и промовише њихову циркулацију и видљивост.

Шта су основни услови?

На конкурс се могу пријавити пројекти са максималним трајањем од 24 месеци, из земаља које учествују у програму Креативна Европа - МЕДИА. Више информација о условима за конкурисање је доступно у распису конкурса.

Ко може да се пријави?

Биће прихваћене само пријаве од квалификованих субјеката који организују аудиовизуелне фестивале у земљама које учествују у МЕДИА потпрограму.

Прихватљиви аудиовизуелни фестивали су они који:

  • имају јасну процедуру курирања, регулације и селекције и скрининг за ширу јавност, као и за акредитоване међународне аудио-визуелне професионалце и штампу;
  • 50% програма за које се тражи подршка требало би да буде посвећено ненационалним европским филмовима и аудиовизуелним делима из земаља које учествују у МЕДИА потпрограму и које представљају географску разноврсну покривеност од најмање 15 из ових земаља укључујући и оне са малим продукцијским капацитетом;
  • након што је имао најмање три издања која су одржана до краја децембра 2022.

Који је рок за пријаву?

Рок за пријаву је 9. март 2023, а резултати се очекују у јулу 2023. године.

Како вам можемо помоћи? 

Тим Деска Креативна Европа Србија пружа бесплатну подршку у припреми конкурсне пријаве. Пријавите се за учешће у догађајима које организујемо или закажите састанак на којем бисмо заједно прошли кроз ваш пројекат. 

Имајте у виду неколико кључних савета за конкурисање на овај конкурс, jер су средства доступна за следеће проjекте:

  • европски фестивали који програмирају значајан део ненационалних европских аудиовизуелних дела, који имају за циљ једногодишње активности усмерене на проширење и обнављање публике и спроводе иновативне активности ширења публике, као и иницијативе за младу публику;
  • апликације треба да представљају адекватне стратегије, како би се осигурала одрживија индустрија која више поштује животну средину и како би се осигурала родна равнотежа, инклузија, разноликост и репрезентативност;
  • пријаве треба да представљају активности које ће се спроводити током 2 године;
  • следећи догађаји нису квалификовани: фестивали који програмирају искључиво дела као што су рекламе, догађаји са емитовањем уживо, ТВ серије, музички спотови, видео игре, аматерски филмови, филмови за мобилне телефоне, трејлери и ненаративни уметнички радови. Тематски фестивали као што су културни догађаји или догађаји везани за уметност/технологију/науку, као и високо специјализовани фестивали који се баве специфичним темама (на пример: туризам, спорт, гастрономија, мода, здравље итд.) нису квалификовани.
Подели: