У С П
У С П Е Ш Н Е
П Р И Ч Е
01.
02. 2022.

Bloomers: Literature as a Therapy in Post-COVID Reality

Носилац пројекта: Блум издаваштво, Србија

Трајање пројекта: 1. јун 2022. године – 30. новембар 2023. године

Износ одобрених средстава: 59.947,20

Блумер (Bloomer) је оптимиста, супротно од думера (doomer): обојица виде свет као хаотично место. Али онде где думер види амбис, блумер види прилику. У складу са именом издавачке куће, одлучили смо да у овим тешким временима после пандемије корона вируса морамо да имамо бескомпромисно оптимистички став а најбољи алат који знамо да користимо је књижевност. Главни циљеви и активности су превођење, лектура, штампање и прављење књига у електронском и штампаном издању, и дистрибуирање и прмовисање 7 наслова високе уметничке и друштвене важности како би се приказао Европски језички и културни диверзитет. Такође, у циљу повећавања транснационалне циркулације писаца, преводилаца у култури и подизања њихових професионалних профила – 2 аутора биће наши гости у Србији, остали ће бити гости на нашем подкасту Happy Mondays, као и сви преводиоци, графички дизајнери, блогери који се баве књигама, итд. Осмислили смо иновативну дистрибутивну и маркетиншку кампању GOING DIGITAL, GOING WORLDWIDE која ће осигурати већу видљивост за све учеснике, континуитет у промоцији у случају пандемијских затварања, бржу, јефтинију и транснационалну дистрибуцију књига кроз штампање по потреби. Превешћемо је на енглески језик и објавити књигу/каталог са примерима из радова 7 интересантних српских аутора у настајању. Пројекат има за циљ да се бави одређеним проблемима као што су једнакост полова, подизање свести о проблемима животне средине и инклузије маргинализованих група. Напослетку, ово ће допринети процесу опоравка после пандемије ширењем оптимистичне поруке кроз књижевност. Резултати овог пројекта биће корисни за широко читалаштво у Србији, региону бивше Југославије, Шпанији и у нашој дијаспори широм европе која броји милионе, 14 аутора, 8 преводилаца и 20 блогера који се баве књигама које ћемо позвати да учествују у нашим промотивним активностима. Такође, 7 директно укључених европских и 6 индиректно укључених земаља имаће користи од наше стратегије дистрибуције.

Подели: