К О Н К
К О Н К У Р С И
У Р С И
активан
Рок:   09.01.2025.

КОНКУРС MEDIA 360° 2025

Шта се подржава конкурсом?

Конкурс подржава развој великих аудиовизуелних хабова који обухватају активности које унапређују креативне процесе, тржишни развој и дигиталне технологије у читавом ланцу вредности. Такође се подстичу активности умрежавања, пословне размене и копродукције, са циљем подршке талентима, унапређења дистрибуције и употребе нових технологија или пословних модела у аудиовизуелној индустрији.

Шта су основни услови?

Пројекти морају укључивати активности из најмање две области, као што су развој вештина, Б2Б активности и умрежавање, међународне копродукције, иновације и приватна улагања. Апликанти морају представити стратегије које осигуравају одрживост, родну равноправност, инклузију и разноликост, као и да ограниче путовања на оно што је неопходно за спровођење пројекта.

Више информација о условима за конкурисање је доступно у распису конкурса, као и на Funding and Tenders Opportunities порталу.

Ко може да се пријави?

На конкурс се могу пријавити појединачни апликанти или конзорцијуми са најмање два апликанта из земаља учесница у МЕДИА потпрограму. Такође, пројекти могу укључивати финансијску подршку трећим странама у оквиру међународних копродукција.

Који је рок за пријаву?

Рок за пријаву је 9. јануар 2025. године, а резултати ће бити објављени у мају исте године.
Пројекти могу трајати до 36 месеци. Укупни буџет за конкурс износи 21 милион евра.

Како вам можемо помоћи?

Тим МЕДИА Деска Србија пружа бесплатну подршку у припреми конкурсне пријаве. Можете се пријавити за учешће у нашим догађајима или заказати састанак за преглед вашег пројекта.

Кључни савети за конкурисање на овај конкурс:

  • Планирајте активности са паневропским утицајем – пројекти треба да укључе активности које утичу на читав ланац вредности у аудиовизуелној индустрији, од развоја вештина до дистрибуције и иновација.
  • Фокусирајте се на иновације – искористите нове технологије и дигиталне алате за продукцију, дистрибуцију и маркетинг европских аудиовизуелних дела, као и за повећање њихове доступности и видљивости.
  • Развите мрежу сарадње – подстичите сарадњу између европских професионалаца у аудиовизуелном сектору кроз умрежавање и пословне размене, са фокусом на копродукције и глобално тржиште.
  • Укључите стратегије одрживости и инклузије – обезбедите да ваш пројекат укључује стратегије које промовишу еколошки одрживе праксе, родну равноправност и разноликост.
  • Искористите потенцијал приватних инвестиција – организујте радионице и догађаје који промовишу важност приватних инвестиција и пружите простор за повезивање компанија са финансијским експертима и потенцијалним инвеститорима.
Подели: