К О Н К
К О Н К У Р С И
У Р С И
активан
Рок:   27.03.2025.

КОНКУРС РАЗВОЈ ПУБЛИКЕ И ФИЛМСКА ЕДУКАЦИЈА 2025

Шта се подржава конкурсом?

Конкурс подржава иницијативе које промовишу развој публике и филмско образовање, са посебним фокусом на младе публике. Подржавају се пројекти који користе иновативне приступе и дигиталне алате, са циљем повећања интересовања и знања публике о европским филмовима и аудиовизуелним делима, укључујући и програме који промовишу филмско наслеђе.

Шта су основни услови?

Пројекти морају укључивати паневропску сарадњу и осигурати досег до публике у најмање 5 земаља учесница у МЕДИА потпрограму. Најмање 50% филмова и аудиовизуелних дела у оквиру пројекта мора потицати из земаља учесница у МЕДИА потпрограму. Такође, апликације треба да садрже стратегије које осигуравају еколошку одрживост, родну равнотежу, инклузију и разноликост.

Више информација о условима за конкурисање је доступно у распису конкурса, као и на Funding and Tenders Opportunities порталу.

Ко може да се пријави?

На конкурс се организације могу пријавити појединачно или као конзорцијум који обухватаја најмање две организације из различитих земаља учесница у програму Креативна Европа - МЕДИА. Прихватљиве су и организације које спроводе пројекте везане за филмско образовање, као и оне које се баве филмском публиком.

Који је рок за пријаву?

Рок за пријаву је 27. март 2025. године до 17 часова, а резултати ће бити објављени у септембру 2025. године.

Како вам можемо помоћи?

Тим МЕДИА Деска Србија пружа бесплатну подршку у припреми конкурсне пријаве. Пријавите се за учешће у нашим догађајима или закажите састанак за преглед вашег пројекта.

Кључни савети за конкурисање на овај конкурс:

  • Планирајте паневропску сарадњу – пројекти који укључују сарадњу између филмских институција и онлајн платформи и имају досег до публике у више европских земаља имају веће шансе за успех.
  • Фокусирајте се на младе публике – развој публике, посебно младе, је кључни циљ конкурса. Осмислите програме који ће повећати интересовање и знање младих о европским филмовима и филмском наслеђу.
  • Користите нове дигиталне алате – подстичу се пројекти који користе иновативне и дигиталне алате за едукацију публике и промоцију филмова.
  • Обезбедите одрживост и инклузију – уверите се да ваш пројекат укључује стратегије за одрживу продукцију и промовише инклузију, разноликост и родну равнотежу.
  • Будите спремни за дугорочне пројекте – пројекти могу трајати између 24 и 36 месеци, па планирајте активности које ће имати дугорочан утицај на развој публике и филмску едукацију.
Подели: