К О Н К
К О Н К У Р С И
У Р С И
активан
Рок:   20.03.2025.

КОНКУРС ФИЛМОВИ У ПОКРЕТУ 2025

Шта се подржава конкурсом?

Подржава се ширење и дистрибуција ненационалних европских филмова кроз координисане стратегије дистрибуције на паневропском нивоу, укључујући биоскопске и онлајн платформе. Циљ је повећати инвестиције у промоцију и дистрибуцију новијих европских филмова, користећи титлове, синхронизацију и аудио дескрипцију.

Шта су основни услови?

Пројекти морају имати кампању која обухвата минимум 7 различитих дистрибутера из земаља учесница у потпрограму МЕДИА, предвођених агентом продаје филма. Најмање 2 дистрибутера морају долазити из земаља нижег аудиовизуелног капацитета (Група А или Група Б). Филм мора имати премијеру најмање 10 недеља након подношења пријаве и бити продуциран након 2022. године, са буџетом не већим од 15 милиона евра.

Више информација о условима за конкурисање је доступно у распису конкурса, као и на Funding and Tenders Opportunities порталу.

Ко може да се пријави?

Пријаву могу поднети агенти продаје које именује продуцент филма на основу уговора који покрива продају филма у најмање 15 земаља учесница у потпрограму МЕДИА.

Који је рок за пријаву?

Први рок за пријаву је 20. март 2025, а резултати ће бити објављени у септембру исте године. Други рок је 17. јул 2025, са објавом резултата у јануару 2026. године. Укупни буџет за конкурс износи 16 милиона евра.

Како вам можемо помоћи?

Тим Деска Креативна Европа Србија пружа бесплатну подршку у припреми конкурсне пријаве. Можете се пријавити за учешће у нашим догађајима или договорити састанак за детаљан преглед вашег пројекта.

Кључни савети за конкурисање на овај конкурс:

  • Планирајте паневропску стратегију– осмислите стратегију која укључује и биоскопску и онлајн дистрибуцију широм Европе, уз посебан фокус на земље нижег аудиовизуелног капацитета.
  • Подржите инклузивност и одрживост– поред креативних и комерцијалних аспеката, ваш пројекат треба да укључи и стратегије за родну равноправност, инклузивност и еколошку одрживост.
  • Координишите са дистрибутерима и агентима продаје– осигурајте да имате јаку сарадњу са минимум 7 дистрибутера из различитих европских земаља и развијте јасну и координисану кампању за дистрибуцију филма.
  • Планирајте буџет и продукцију– проверите да ли ваш филм испуњава све финансијске и продукцијске услове (максимални буџет, рокови за премијеру, права на филм).
Подели: