К О Н К
К О Н К У Р С И
У Р С И
активан
Рок:   05.12.2024.

КОНКУРС ТВ И ОНЛАЈН САДРЖАЈ 2025

Шта се подржава конкурсом?

Конкурс подржава продукцију иновативног и квалитетног ТВ и онлајн садржаја (играни филмови, анимације, документарци) који је намењен за емитовање на линеарним и нелинеарним платформама. Посебно се подстиче сарадња између независних европских продукцијских кућа, телевизијских емитера и дигиталних платформи, с циљем развоја и продукције садржаја који имају висок креативни и уметнички квалитет, као и потенцијал за широку прекограничну експлоатацију.

Шта су основни услови?

Апликације морају представити стратегије које осигуравају одрживост и смањење еколошког утицаја продукције, уз подршку консултаната за "зелено снимање". Такође, посебан нагласак ставља се на родну равноправност, инклузивност и разноликост. Подршка је усмерена ка пројектима који имају јасну везу између иновативног садржаја, финансирања и стратегија дистрибуције.

Више информација о условима за конкурисање је доступно у распису конкурса, као и на Funding and Tenders Opportunity порталу.

Ко може да се пријави?

Независне европске продукцијске куће које раде на ТВ и онлајн садржају и које могу показати сарадњу са партнерима из различитих земаља учесница МЕДИА потпрограма. Такође се охрабрују копродукције са телевизијским емитерима и дигиталним платформама.

Који је рок за пријаву?

Први рок за пријаву је 5. децембар 2024. године, са објавом резултата у мају 2025. Други рок је 14. мај 2025. године, а резултати ће бити објављени у новембру исте године. Буџет за овај конкурс износи 20 милиона евра.

Како вам можемо помоћи?

Тим Деска Креативна Европа Србија пружа бесплатну подршку у припреми конкурсне пријаве. Пријавите се за учешће у догађајима  које организујемо или   на којем бисмо заједно прошли кроз ваш пројекат.

Имајте у виду неколико кључних савета за конкурисање на овај конкурс:

  • Фокусирајте се на иновативност пројекти који показују иновативност у садржају и начину финансирања имају предност. Размотрите како нове технологије могу побољшати ваше приче и проширити досег до нових публика.
  • Јачајте сарадњу на међународном нивоу конкурс подстиче копродукције и сарадњу између продукцијских кућа, телевизијских емитера и дигиталних платформи из различитих европских земаља. Пројекти који укључују операторе из више земаља имају већу шансу за успех.
  • Усредсредите се на еколошку одрживост осмислите продукцијске процесе који минимизирају еколошки утицај. Укључивање "зелено снимање" консултаната и стратегија за смањење емисије угљен-диоксида може додати вредност вашем пројекту.
  • Дефинишите стратегију за дистрибуцију од почетка развоја, направите јасан план за маркетинг и дистрибуцију вашег пројекта. Ово укључује како ће се садржај пласирати на различитим платформама и како ће доћи до европске и међународне публике.
  • Промовишите инклузивност и разноликост пројекти који промовишу родну равноправност, инклузивност и културну разноликост имају предност. Осигурајте да ваш тим и садржај одражавају ове вредности.
  • Планирајте финансирање – важно је показати реалан и одржив план финансирања. Осигурајте да ваш пројекат може привући додатне изворе финансирања, поред средстава из конкурса.
Подели: