КОНКУРС МЕДИЈСКА ПАРТНЕРСТВА 2022
Шта се конкурсом подржава?
Конкурсом ”Медијска партнерства” биће подржани пројекти који су усмерени ка остваривању сарадње различитих актера у пољу информисања и медија у циљу спровођења пословне трансформације (нпр. кроз тестирање нових бизнис модела, усавршавање стандарда, тренинге и програме обуке и сл.) која ће допринети одрживости медијских садржаја и/ или усмерени ка успостављању сарадње како би се унаредили квалитет и разноликост новинарске праксе (нпр. иестирање иновативних формата, разбој уредничких стандарда, размена добрих пракси кроз организцију догађаја, програми усавршавања, подршка трећим странама итд.).
Шта су основни услови?
На конкурс се могу пријавити пројекти са максималним трајањем од 24 месеци, који окупљају минимум три организације и минимум три различите земље које учествују у програму Креативна Европа. Више информација о условима за конкурисање је доступно у распису конкурса.
Ко може да се пријави?
На конкурс се могу пријавити све организације које су активне у пољу информисања и медија (ТВ/ радио/ онлајн продукцијске куће, високошколске установе, тренинг центри, синдикати, регулаторна тела и др.). Конкурс је отворен за јавни, цивилни и приватни сектор у пољу информисања и медија. Физичка лица не могу бити подносиоци конкурсних пријава, изузев самозапослених лица (selfemployed, sole traders, итд.).
Који је рок за пријаву?
Рок за пријаву је 7. септембар 2022, а резултати се очекују у децембру 2022. године.
Како вам можемо помоћи?
Тим Деска Креативна Европа Србија пружа бесплатну подршку у припреми конкурсне пријаве. Пријавите се за учешће у догађајима које организујемо или закажите састанак на којем бисмо заједно прошли кроз ваш пројекат. Упознајте се са одговорима на често постављана питања.
Имајте у виду неколико кључних савета за конкурисање на овај конкурс:
- Партнерства би требало да буду разнолика у погледу типа организација које чине конзорцијум, формирана с циљем размене најбољих пракси у ширем кругу актера, као и да осликавају потребе различитих језичких, географских и културних региона Европе.
- Пројектну идеју треба утемељити у конкретним потребама, за које аргументацију и податке можете потражити у кључним документима на европском, регионалном или локалном нивоу, попут European Media and Audiovisual Action Plan, European Democracy Action Plan, Стратегије развоја система јавног информисања у Републици Србији за период од 2020 до 2025. год.