К О Н К
К О Н К У Р С И
У Р С И
затворен
Рок:   07.09.2022.

КОНКУРС ИНОВАТИВНЕ ЛАБОРАТОРИЈЕ 2022

Шта се подржава конкурсом? 

Конкурсом ”Иновативне лабораторије” биће подржане сарадње установа и организација у пољу културе и аудиовизуелних делатности, као и других ресора (попут образовања, туризма и сл.), у оквиру којих ће се осмишљавати и тестирати иновативна дигитална решења са дугорочним утицајем на ширу област деловања, као и креирање иновативних алата, модела или методологија рада које би биле применљиве у аудиовизуелним делатности и бар још једној области културе и уметности. У 2022. години посебан фокус је на теми еколошке одрживости и иновативних образовних алата за бављење друштвено релевантним проблемима. 

Шта су основни услови?

На конкурс се могу пријавити пројекти са максималним трајањем од 24 месеци, који окупљају минимум три организације и минимум две различите земље које учествују у програму Креативна Европа. Више информација о условима за конкурисање је доступно у распису конкурса

Ко може да се пријави?

Конкурс је отворен за јавни, цивилни и приватни сектор у пољу културе, као и у другим ресорима који се уклапају у циљеве конкурса. Физичка лица не могу бити подносиоци конкурсних пријава, изузев самозапослених лица (selfemployed, sole traders, итд.).

Који је рок за пријаву?

Рок за пријаву је 7. септембар 2022, а резултати се очекују у јануару 2023. године.

Како вам можемо помоћи? 

Тим Деска Креативна Европа Србија пружа бесплатну подршку у припреми конкурсне пријаве. Пријавите се за учешће у догађајима које организујемо или закажите састанак на којем бисмо заједно прошли кроз ваш пројекат. Упознајте се са одговорима на често постављана питања. 

Имајте у виду неколико кључних савета за конкурисање на овај конкурс:

  • иновативни аспект пројекта који се очекује на овом конкурсу може да проистекне из пажљиво осмишљеног партнерства, које би подразумевало различите специфичне експертизе у вези са темом или пољем у којем радите, пожељно из различитих ресора (нпр. гејминг индустрија и туризам, културно наслеђе и образовање и сл.).
  • Иновативни и међусекторски аспекти пројеката треба да буду убедљиви и јасно објашњени у конкурсној документацији;
  • иако потпада под област информисања и медија која иначе није обухваћена овим конкурсом, организације које се баве радио продукцијом могу конкурисати, будући да радио спада у креативне делатности;

Приликом размишљања о пројектној идеји, консултујте студије и истраживања које је објавила Европска комисија, попут: Opportunities and Challenges of Artificial Intelligence Technologies for the Cultural and Creative Sectors и Study on copyright and new technologies.

Подели: